Ada Apa Denganku

My photo
Erm...Aq seorang anak jati Sarawak,umo 18 n anak sulung dr 2 beradik..Aq masih normal...betul..masih normal...x caye tanye orang sebelah korang tu...hahaha...Suka buat orang ketawa...kdang2 x mjadi..ish..ish..ish..lawak2 aq kdg2 mmg kasar tp jauh dilubuk hati hanya ingin wat org gembira...obses dgn cerita yg berkaitan paranormal... pantang tengok keindahan alam...comfirm akanku capture gambarnya.... pandai2 buat resepi masak sendiri... MAIN GAME PC n PSP.... mempunyai semangat patrotik yg meluat2 kdang2...(ramai yg x tau yg ni...)dan bila tension blok lukisan menjadi temanku n sebuah novel tentunya...1 perangai negatif aq adalah ego..so jgn sekali2 gado dgn aq sbb mmg susah berbaik lg lpas tu..tu pn kalo hati aq keras laa...hahaha...sama seperti manusia lain pernah melalui kesusahan,kesedihan,kemarahan,ketakutan,kegembiraan,cinta,kesilapan yg dilakukan diri sendiri...

Wednesday, December 22, 2010

SMK ROSLI DHOBY dah sebati dengan DIRIKU...part 2.

Kami pun turun...dan aku tengok cikgu tu,sekali dia jeling kami bertiga dengan mata serupa rimau mau makan mangsanya da...hahaha...gugup gila jantung aku masa tu.Cikgu tu pun tanya dengan kami "kamu escape ke?!!" dengan nada yang tiggi,kami hanya terdiam sahaja...lepas tu cikgu tu pandang ke arah lain pulak...sekali lagi dia tanya "hey!kamu escape ke?!!"lepas tu kawan aku yg berada disebelah aku menjawab dengan suara yang gugup..."tttaaakkk.....".Tup tup...rupanya cikgu tu bukan tanya kami...ada budak lain selain dari kami ada kat situ jugak....HAMPEH BETOL!buat malu je jawab kawan aku tu...hahaha...aku masa tu nak ketawa la jugak tapi tak jadi sebab masih lagi terkurung kat dalam blok tu...seorang budak lain yang dijerit cikgu tu kat situ tadi mendatangi cikgu tu...cikgu tu pun tanya lagi kat budak tu "kamu escape?!"budak tu jawab "takde la cikgu,saya baru sampai..."(budak tu sama sesi petang dengan aku).Lepas tu budak tu tengok kami 3 orang yang terkurung kat blok tu...berdiri di belakang pagar grill,terus budak tu terkejut tengok kitorang..."wuahh!".ceh!hahaha...kata aku dalam hati "eee...budak ni belom rasa lagi ape yang aku rasa masa terkurung dalam ni...entah balik ke tak aku ni nanti?".Tak lama lepas tu,cikgu tu pun tanya dengan kitorang apa kitorang buat kat situ...terpandang la cikgu tu rokok yang dah habis dihisab kat bawah lantai tangga..terus cikgu tu kata "kamu merokok??!".Aku pulak yang bersuara kali ni "mane ada cikgu...tu orang lain punya!!kami kat sini lepak je tunggu exam start.."cikgu tu berbalas balik "kamu kan tahu ni kawasan larangan?"kalah aku berlawan kata dengan cikgu tu...Cikgu tu pun pandang tag nama kami sorang demi sorang..."Mohd Khalid,Mohd Taha!Abdul Sha'ad!!fuh!nama!!"dengus cikgu tu..."comfirm dia ni pikir nama je bukan main baik...tapi perangai macam hantu!"kata aku sendiri dalam hati...hahaha!Cikgu tu mula bertanya dengan kami "sekarang ni...kamu semua nak keluar macam mana dari blok ni?""lompat dari tingkat atas la cikgu.."jawab seorang dari kawan aku...cikgu tu pn berkata"kamu tau tak?budak sekolah teknik kat sebelah...lari atas blok lepas tu terjatuh dari atas dan pecah kepala!"gertak cikgu tu...perut aku senak mendengarnya...aduh2...aku memandang ke atas...mencari mana2 tali ke,tangga ke untuk turun dari tingkat atas blok tu...tapi malang...lansung xde benda yang boleh diguna...Cikgu tu pun suruh budak yang dia jerit tadi tu cari Pak Guard...budak tu pun berlalu pergi...kami masih bingung mencari idea macam mana nak keluar dari blok tu...arrgghhh...aku dah lupa separuh dari kenangan tu...aku skip je la cerita yang selebihnya...budak tu pun datang semula membawa Pak Guard yang membawa kunci2 untuk mana2 pintu utama disekolah ni...lepas tu dia pun buka pagar tu...bersyukur giler rasa hati aku masa tu...hahaha...dapat la exam lepas ni...kami pun berlari ke tempat geng2 kami selalu lepak...geng2 lain kehairanan kenapa kami tercunggap-cunggap....kami pun cerita la semuanya...hahahaha...ketawa giler kami cerita semuanya...lepas tu...aku kalau terserempak dengan cikgu tu ke...aku berlari cari tempat bersembunyi...hahaha...tapi lama-kelamaan cikgu tu pun macam tak kenal kami lagi dah...TETAPI....!

15 comments:

  1. hahahaha.....lupak kmk part ya...yalah di skip jak...xDD

    ReplyDelete
  2. ceh...hahaha...adoh2...mcm2 jak lah...xD

    ReplyDelete
  3. yalah namanya stail...tanpa plot gik cta kmk tok...xD

    ReplyDelete
  4. ceh..hahaha,,,ada gk stail...adoh2..xD

    ReplyDelete
  5. beysa la....gik ada sambungan cita tok...xD

    ReplyDelete
  6. haha..aok wat la sambungan,,pat juak tetak

    ReplyDelete
  7. ceh..ngapain loe..ktawa mlulu...xDD

    ReplyDelete
  8. ceh...sukahati gua la...hahaha...xD

    ReplyDelete
  9. ceh,,brapa kati tek,org zaman tok pkey kilo la..hahaha

    ReplyDelete
  10. Lalala...wah,maju glak2 blog ktk...

    ReplyDelete
  11. hahaha...x la maju glak...gik beterabur smua benda dlm tok...mok atur lagu pn kmk dh lupak tok...xD

    ReplyDelete
  12. haha...kira ok la..blog kmk bru xok,lamak x update bha..mls kmk..n kmk xpandey juak..xD

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

no copy