Ada Apa Denganku

My photo
Erm...Aq seorang anak jati Sarawak,umo 18 n anak sulung dr 2 beradik..Aq masih normal...betul..masih normal...x caye tanye orang sebelah korang tu...hahaha...Suka buat orang ketawa...kdang2 x mjadi..ish..ish..ish..lawak2 aq kdg2 mmg kasar tp jauh dilubuk hati hanya ingin wat org gembira...obses dgn cerita yg berkaitan paranormal... pantang tengok keindahan alam...comfirm akanku capture gambarnya.... pandai2 buat resepi masak sendiri... MAIN GAME PC n PSP.... mempunyai semangat patrotik yg meluat2 kdang2...(ramai yg x tau yg ni...)dan bila tension blok lukisan menjadi temanku n sebuah novel tentunya...1 perangai negatif aq adalah ego..so jgn sekali2 gado dgn aq sbb mmg susah berbaik lg lpas tu..tu pn kalo hati aq keras laa...hahaha...sama seperti manusia lain pernah melalui kesusahan,kesedihan,kemarahan,ketakutan,kegembiraan,cinta,kesilapan yg dilakukan diri sendiri...

Saturday, December 11, 2010

Merah by Def-Gab-C


Semalam time2 boring....search lagu je kat youtube,terjumpa plak lagu2 Def-Gab-C ni....layan beb!!w'pun lagu lama tp tetap masuk telinga....lagu2 sekarang ni bnyk yg susah nk masuk telinga,itu la keajaiban lagu dulu2...hehe....saya post salah satu lagu dari Def-Gab-C kat sini...so u'all layan la ehh....dengar2 suara Asheed vokalis band ni...hehe..teringat plak suara saya masa nyanyi lagu "Lena diulit Intan" dulu2 la...sekarang blom tentu boleh bawak lagu dgn suara mcm tu...hahaha....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

no copy