Ada Apa Denganku

My photo
Erm...Aq seorang anak jati Sarawak,umo 18 n anak sulung dr 2 beradik..Aq masih normal...betul..masih normal...x caye tanye orang sebelah korang tu...hahaha...Suka buat orang ketawa...kdang2 x mjadi..ish..ish..ish..lawak2 aq kdg2 mmg kasar tp jauh dilubuk hati hanya ingin wat org gembira...obses dgn cerita yg berkaitan paranormal... pantang tengok keindahan alam...comfirm akanku capture gambarnya.... pandai2 buat resepi masak sendiri... MAIN GAME PC n PSP.... mempunyai semangat patrotik yg meluat2 kdang2...(ramai yg x tau yg ni...)dan bila tension blok lukisan menjadi temanku n sebuah novel tentunya...1 perangai negatif aq adalah ego..so jgn sekali2 gado dgn aq sbb mmg susah berbaik lg lpas tu..tu pn kalo hati aq keras laa...hahaha...sama seperti manusia lain pernah melalui kesusahan,kesedihan,kemarahan,ketakutan,kegembiraan,cinta,kesilapan yg dilakukan diri sendiri...

Friday, October 7, 2011

Jom Download Game Burung Marah!!


Hahaha....game Angry birds yang popular di Iphone dah masuk kepada versi PC pulak.Selalu dulu orang nak lastik burung pkai batu tapi lain pulak game ni korang kene lastik pakai burung.Aku baru dapat game ni semalam,aku rasa baek aku share kat korang.Aku dah upload kat semua host file kat web,sebab aku tau sesetengah kat tempat korang xbole buka mediafire atau host download yang lain..so aku sediakan link mirror untuk korang.Game yang aku letak nih memang game full version sebab code product game tu aku dah sertakan dalam file tu.Harap korang seronok main dikala bosan dan mungkin addict main game ni nanti..hehe...FREE xde bayar2!!

Kalau nak download klik kat bawah nih..

Mediafire










Cara nak install ade dalam folder tu.

Video nih ade cara aku install tapi activation tu aq x buat sebab aku dah letak code sebelum nih.


Kalo ade ape2 problem bole bagitau aku ok....kalo dah dapat main game tu pun bagitau aku jgak.http://eemoticons.net

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

no copy